4,5 Yaşına Az Kaldı




Canım Egem,


Şimdiye kadar bloguna sadece fotoraflarını yüklüyordum. Artık küçük notlar, sana dair olan konular, güldüren anılar, minik ayrıntılar da yazmaya karar verdim. Artık büyüyünce okursun, okudukça bizi biz yapan şeyleri düşünürsün.


Dün gece sana kipitap'tan kitaplar aldım. Son zamanlarda karanlıktan korkuyorum demeye ve gecenin bir vaktinde uyanıp, yanımıza taşınmaya başladın. Bende sana bununla ilgili iki hikaye kitabı ve çok sevdiğin Atakan serisinin geri kalanını aldım. 2 güne kalmaz paketimiz gelir. Yılbaşına 1 hafta kala gelen paketi noel baba yollamış dediğimde inanmıştın. Gene aynı numarayı yapmayı planlıyorum :) Gözlerini kocaman açarak Noel Baba di mi anne demeni tekrar görmek istiyorum..


0 yorum:

Copyright 2009 Ege. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy