Bakugan


Bu minik topları o kadar seviyorsun ki, anlayamıyorum. Yetişkin olmakla çocuk olmak arasındaki fark bu olsa gerek. Onları konuşturuyorsun, oyun kuruyorsun ve çizgi filmini izliyorsun. Ben de eskiden Angel dizisini izlerdim. Kendime dizi karakterlerinin olduğu bardak altlıkları yapmıştım. Babanda bana benim sana bakugan aldığım gibi Angel dvd'leri almıştı. Şöyle düşününce aynı fanatiklik sanki :)
Ben en çok şu kırmızı olanını sevmiştim. Ama arkadaşın kırdı ve sen çok üzüldün. ''Yenisini alırız diimii anne'' dedin bana. Bugün aldık yenisini ama kırmızı yoktu mavisini seçtin. Oda güzelmiş oğlum. Anneannende havaya girdi bende alayım bir tane dedi. Bakugan sırasını savınca bakalım ne gelecek yerine.Merak içinde beklemekteyim.

0 yorum:

Copyright 2009 Ege. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy