Öğle yemeğini yiyordun. Köfte, mercimekli pilav ve zeytinyağlı havuç koydum tabağına. Havucu yemek istemedin, zaten pişmemişini kırt kırt yemeği çok seviyorsun. Yani havuç yemediğin bir şey değil ama annelik damarım tutmuş olacak ki yemen için ısrar etmeye başladım. Bak pişmişide çok güzel, hımm diyerek attım ağızıma bir çatal.


Bana dedin ki: ''Sen güzel diyorsan güzeldir, ben güzel değil diyorsam güzel değildir. ''


Tamam yeme bari diyerek çekildim sahadan :) Akıl küpü oğlum, felsefe sularına girmeye başladın. Hayırdır diyorum :)
Not:
1- Ucuz atlattık sözünü doğru zamanlarda ''ucuz patlattım'' olarak kullanıyorsun. Geçen gün çok çişin gelmişti koştuk tuvalete, işin bitince ''ucuz patlattık diimiii anne'' dedin :)

2- Birkaç gün önce şeker diye tuz kavanozunu açıp tahminimce bir tatlı kaşığı tuzu yedin. Su içirdim, ağzının tadı yerine gelsin diye muz verdim. Artık ne kadar rahatsız olduysan ''kendimi kötü hissettim ben uyuyayım'' dedin. Bunu dediğinde öğle vaktiydi. Karşımda büyük bir adam var gibi geldi. Çabuk büyüdün Egecim. Seni çok seviyorum.
Annen.

0 yorum:

Copyright 2009 Ege. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy